46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
2804387฿%-0.32249
02:00
Antalya İl Sağlık Müdürlüğü’nce geleneksel olarak 23.’sü düzenlenen “Sağlık için sahadayız” halı saha futbol turnuvası sona erdi. Antalya merkezden 19, ilçeden ise 2 olmak üzere toplam 21 takım turnuvada mücadele etti.
Halı sahada oynanan final maçında A.Ü Tıp Fakültesi ile Antalya SGK takımları karşılaştı. Rakibi SGK’yı 8-5 lik skorla geçen A.Ü Tıp Fakültesi takımı şampiyonluk kupasını kaldırırken, turnuvada 3.lüğü rakibi Orange Atlethic’i 3-0’lık skorla geçen Eğitim Araştırma Hastanesi elde etti.
Turnuvada şampiyonluk kupasını ve madalyaları Antalya İl Sağlık Müdürü Prof. Dr Behzat Özkan, ikinciye Antalya SGK İl Müdürü Mehmet Tanrıöver, üçüncüye ise Antalya ASKF Başkanı Metin Bulut verirken basın mensuplarına ise birim müdürleri teşekkür plaketi verdi.
Turnuva genel koordinatörü Arif Oktaroğlu, turnuvaya ilgi gösteren tüm takımlara ve emeği geçen herkese teşekkür etti.


MATSO Başkanı Güngör: “2025’te turizmde yüzde 5-10 arası artış bekliyoruz”
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.