46,6294$% 0.11
53,0590€% -0.08
61,5565£% -0.07
5.988,79%-0,67
9.920,00%-0,77
2764128฿%-2.06419
02:00
Kahramanmaraş’ta Suriyeli esnaf, 9 yıldır çalıştırdığı iki lokantasını kapatıp Suriye’ye dönmeyi düşündüğünü söyledi.
Suriye’de Baas rejiminin çöküşü Kahramanmaraş’ta yaşayan Suriyeliler tarafından da sevinçle karşılanıyor. Suriye’deki Esad rejiminden kaçıp Türkiye’de yaşama tutunan Suriyeli esnaf, dönüş hayalleri kurmaya başladı.
Onikişubat ilçesi Yusuflar Mahallesi’nde iki lokantası bulunan ve 30 kişiyi çalıştıran Suriyeli Abdülkadir Hik, 11 yıl kaldığı Kahramanmaraş’tan ayrılmayı düşündüğünü söyledi. Türkiye ve Kahramanmaraşlılara teşekkür eden Hik, “11 yıl Türkiye’de kaldım ve 9 yıldır da iki lokanta dükkanı çalıştırıyorum. İş yerlerimde 30 kişi çalışıyor. Esad’ın babası vardı. Esad geldi ve şimdi o da gitti. Bizim dünyamız bayramdan daha güzel oldu. Erdoğan’a çok teşekkür ederiz bizi 11 yıl kabul etti. Türkiye’deki işlerimizi toparlayıp iki lokantamı kapatıp en yakın sürede gideceğiz. Hayatta en iyi yaşamı burada gördük. Türkiye’ye iyilikler gelsin. İnsanlardan güzel muamele gördük ve kötülük görmedik. Herkes bize iyilik yaptı” dedi.




Rejimin devrildiğini duyan Suriyeliler ülkelerine dönmek için Cilvegözü’ne akın ettiler
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.