DOLAR

46,6281$% 0.12

EURO

53,1393% 0.13

STERLİN

61,6133£% 0.03

GRAM ALTIN

6.113,01%1,39

ÇEYREK ALTIN

10.121,00%1,24

BİTCOİN

2794350฿%0.90868

İmsak Vakti a 02:00
Antalya AZ BULUTLU 29°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • Akdeniz Yasam
  • Isparta
  • Eğirdir Gölü’nün geleceği için çözüm önerileri masaya yatırıldı

Eğirdir Gölü’nün geleceği için çözüm önerileri masaya yatırıldı

Isparta’daki Eğirdir Gölü’nün korunmasına yönelik çözüm önerileri düzenlenen toplantıda masaya yatırıldı.

Eğirdir Kaymakamı Ömer Çimşit, Eğirdir Gölü’nde faaliyet gösteren balıkçı kooperatiflerinin sorun ve taleplerini dinledi. İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet Tuğrul ve Eğirdir İlçe Tarım ve Orman Müdürü Yahya Enes Ünsal’ın katılımıyla gerçekleştirilen toplantıya 10 balıkçı kooperatifi başkanı katıldı. Toplantıda kooperatiflerin faaliyetleri hakkında bilgiler paylaşıldı ve ardından Kaymakam Çimşit, katılımcılardan istek, şikayet ve önerilerini dinledi. Katılımcılar, gölde yaşanan sorunlar hakkında detaylı bilgi verirken çevresel dönüşüm ve ekonomik gelişim için önerilerde bulundu.

Toplantının ana gündem maddesi, Eğirdir Gölü’nün biyolojik çeşitliliğini korumak ve balıkçılıkla ilgili sürdürülebilir uygulamaları geleceğe taşımak oldu. Kaymakam Çimşit, toplantı sonunda yaptığı konuşmada, gölün ekosistem ve ekonomik açıdan bölge için büyük önem taşıdığını vurgulayarak, sürdürülebilirliğini sağlamanın ortak sorumluluk olduğunu belirtti. Balıkçılar ve kooperatif başkanları ise bu tür toplantıların daha sık yapılmasını temenni ettiklerini ifade etti. Buluşma, çözüm odaklı bir yaklaşım ile sona erdi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Isparta’da 31 ruhsatsız silah ele geçirildi

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.