46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
2810916฿%0.15316
02:00
Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, “Muhtarlarımızla çok daha iyi bir uyumla çalışacağımıza ve bunun da mahallelere gelecek olan hizmete hız kazandıracağına inanıyorum” dedi.
Alanya Muhtarlar Derneği başkanlığına seçilen Muhtar Rüştü Vural, düzenlenen etkinlikle görevi devraldı. Vural, Alanya’daki tüm kurum ve kuruluşlarla uyum içerisinde çalışacaklarını belirterek programa katılan protokol üyelerine teşekkür etti.
“İş birliğiyle çalışıyoruz”
Etkinlikte konuşan Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, “Dernek Başkanımız Muhtar Rüştü Vural ile toplantı öncesi görüştük. Bizlerden bazı talepleri oldu. Köy konakları ve dernek binası gibi konularda iş birliğinde içerisinde çalışarak bu taleplere yanıt vereceğiz. Halkımızla aramızda köprü görevi gören muhtarlarımızın her birinin talepleri bizim için çok kıymetli. Ben de dâhil tüm arkadaşlarımın telefonu 24 saat açık. Ekonomimiz yettiğince mahallelerimize özellikle yol ve su konusunda yardımcı olmaya çalışıyoruz. Yayla yollarımızın da bir kısmını da bitirdik. Demirkapı ve Dim Çayı yolu üzerinde de epey bir yer yaptık. Ayakkabımız 38’den 40’a doğru yaklaşmaya başladı. İnşallah bu sene daha verimli ve sizlerin isteğini daha hızlı çözmeye çalışacağız. Muhtarlarımız belediyenin sahadaki parmaklarıdır. Eskiden muhtar dendiğinde sadece köyün muhtarı gibi algılanırdı ama artık sizler, bu hizmette önemli bir yer tutuyorsunuz. Ben bu dönem içerisinde dernekle ve muhtarlarımızla çok daha iyi bir uyumla çalışacağımıza, bunun da mahallelere gelecek olan hizmete hız kazandıracağına inanıyorum. Bizlere söyleyin, isteyin, eleştirin. Hepinize davetleri için teşekkür ediyorum” dedi.
Kaymakam Ürkmezer: “En iyi hizmet için çalışmaya devam edeceğiz”
Başkan Özçelik’in ardından söz alan Kaymakam Ürkmezer ise, “Muhtarlar Derneği’nde yeni bir yönetime geçildi. Kendilerine görevlerinde başarılar diliyoruz. Muhtarlarımız arasındaki birlik ve beraberliği her zaman görmek istiyoruz. Bizler bütün mesai arkadaşlarımızla beraber muhtarlarımızın temsil ettiği vatandaşlarımıza en iyi hizmeti alabilmeleri için çalışmaya devam edeceğiz. Şehrimiz her anlamda huzurlu bir kent. Şehrimizin daha huzurlu ve daha güzel olması için hep birlikte çabalıyoruz. Bu organizasyonu gerçekleştirilen Muhtarlar Derneği ve yönetimine teşekkür ediyor, tüm muhtarlarımıza görevlerinde başarılar diliyorum” dedi. Program fotoğraf çekimiyle sona erdi.
Programa; Kaymakam Fatih Ürkmezer, Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, Muhtarlar Derneği Başkanı Rüştü Vural, belediye başkan yardımcıları, başkan danışmanları, belediye meclis üyeleri, kurum amirleri, dernek üyeleri ve muhtarlar katıldı.







Antalya’da kendilerini polis olarak tanıtıp 575 bin lira dolandıran 2 şüpheli tutuklandı
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.