46,4647$% 0.04
53,2266€% -0.15
61,6833£% 0.27
6.275,92%1,13
10.399,00%-0,57
3020228฿%1.47853
02:00
Kahramanmaraş merkezli meydana gelen 6 Şubat depremlerinin yıl dönümünde, hayatını kaybeden vatandaşlar için anma programı düzenlendi.
6 Şubat depremlerinin yıl dönümü nedeniyle depremlerin merkez üssü Kahramanmaraş’a gelen Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı Dulkadiroğlu ilçesindeki Kapıçam Şehir Mezarlığı’nda deprem şehitlerinin kabirlerini ziyaret etti. Bakanlar, depremde hayatını kaybedenlerin mezarlarına karanfil bırakarak dualar etti.
İl Müftüsü tarafından yapılan dua töreninde Kur’an-ı Kerim okunurken, alanda bulunan vatandaşlar hep birlikte “Amin” dedi. Anma programında duygusal anlar yaşanırken, depremzede vatandaşlarla da bir araya gelen bakanlar, onların acılarını paylaştı.
Bakanların mezarlık ziyaretinde, depremde yakınlarını kaybeden vatandaşların gözyaşlarına hakim olamadıkları görüldü.
Mezarlık ziyaretinin ardından bakanlar, kentte yürütülen çalışmalar hakkında bilgi almak ve incelemelerde bulunmak üzere çeşitli temaslarda bulunmak üzere alandan ayrıldı.







Bakan Kacır: “Deprem bölgemizde bin 600 yeni işyerinin daha imarını gerçekleştireceğiz”
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi