46,4854$% 0.03
53,1310€% -0.03
61,5478£% -0.11
6.156,22%-1,69
10.228,00%-1,56
2924461฿%-1.94402
02:00
Adana’da her gece yapılan asayiş uygulamasına rağmen bir kişi daha sokak ortasında tabanca ile vurularak öldürüldü.
Olay, Yüreğir ilçesine bağlı Anadolu Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, M.T. evinden çıkıp gezmeye gittiği sırada yerde hareketsiz yatan bir şahsı gördü. Bunun üzerine durumu polise ve sağlık ekiplerine bildirdi.
Olay yerine gelen sağlık ekipleri, yerde yatan kişinin kasığından, karnından ve kolundan tabanca ile vurulduğunu tespit etti. Yaralının Alper Bozkurt (30) adlı kişi olduğu belirlen ve şahıs hastaneye kaldırıldı. Hastanede yapılan müdahalelere rağmen Bozkurt kurtarılamadı.
Olayı gerçekleştirenin kim olduğu ise henüz tespit edilemedi.
Balıkçılar, tekneleri alabora olmasın diye mücadele verdiler
1
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
2
6 kişinin öldüğü katliam gibi kazanın görüntüleri ortaya çıktı
4
Ev sahibi ile kiracı kavga etti, 4 yaşındaki kız tüm yaşananlara şahit oldu
5
Hatay’da çıkan orman yangını kısa sürede kontrol altına alındı
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi