46,4852$% 0.03
52,9866€% -0.3
61,4570£% -0.26
6.154,15%-1,73
10.214,00%-1,69
2884480฿%-4.6187
02:00
Adana polisinin 4 mahallede düzenlediği Narkoalan uygulamasında 63 uyuşturucu kullanıcısı yakalandı.
Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Seyhan ilçesine bağlı, Yeşilyuva, Mirzaçelebi, Gülpınar, Dumlupınar Mahallesi ve ara sokaklarda uyuşturucu kullanan kişilere yönelik ‘Narkoalan’ uygulaması düzenlendi. Yapılan şok uygulamada uyuşturucu kullanan 63 şahıs yakalandı. Yakalanan şüphelilerin üzerlerinde yapılan aramada 145 gram bonzai, 86 adet uyuşturucu hap, 35 gram esrar ve 15 gram metamfetamin ele geçirildi.
Gözaltına alınan 63 şüpheli hakkında uyuşturucu madde kullanmaktan adli işlem yapılması için polis merkezine götürüldüğü bildirildi.


Hurdaya dönen lüks araçlardan burunları bile kanamadan çıktılar
1
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
2
6 kişinin öldüğü katliam gibi kazanın görüntüleri ortaya çıktı
4
Ev sahibi ile kiracı kavga etti, 4 yaşındaki kız tüm yaşananlara şahit oldu
5
Hatay’da çıkan orman yangını kısa sürede kontrol altına alındı
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi