46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
2816479฿%1.78282
02:00
Antalya Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Adalya Vakfı’nın geleneksel aşure etkinliğinde gönderdiği mesajda, “Muratpaşa’mızda yaşamımız sevgi ve saygı dolu. Birbirimize kenetlenmiş bir ortamımız var” dedi.
Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen geleneksel aşure etkinliği bu yıl da Engelsiz Kafe’de gerçekleşti. Falez sahil bandında yer alan kafede düzenlenen buluşmaya sivil toplum kuruluşları, Engelsiz Kafe’nin özel çocukları ve aileleri, belediye meclis üyeleri ve başkan yardımcıları katıldı. Etkinlikte çölyak hastaları da unutulmadı, onlar için glütensiz aşure hazırlandı.
Etkinliğe bir mesaj gönderen Başkan Uysal, şunları söyledi:
“Muratpaşa’mızda yaşamımız sevgi ve saygı dolu. Birbirimize kenetlenmiş bir ortamımız var. Muratpaşa’mız aşure meşrebesini hayatın her alanına yayıyor. Bu birliktelik komşularımız, öğrencilerimiz, çocuklarımız ve Engelsiz Kafe, Adalya Vakfı gibi kurumlarımız sayesinde mümkün oluyor” dedi. Başkan Uysal mesajını, “Nice güzel günlerde, ortak değerlerde, çocuklarımızla, biricik yavrularımızla ve bütün sevdiklerimizle bir arada olabilmeyi temenni ediyorum” diyerek tamamladı.


Çıkan tartışmada kendi silahından çıkan kurşunla yaralandı
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.