46,5236$% 0.02
52,9364€% 0.1
61,3959£% 0.12
5.988,73%0,14
9.983,00%0,14
2828231฿%-3.29262
02:00
Isparta’nın Eğirdir ilçesinde 14 öğretmen ve 240 öğrenci sıfır atığa farkındalık oluşturmak amacıyla “Sıfır Atık Sergisi” oluşturdu.
Eğirdir ilçesİ Mehmet Akif Ersoy İlkokulu öğrencileri geri dönüşümün önemine dikkat çekmek ve sıfır atığa farkındalık oluşturmak için okul velilerinin desteği ve öğrencilerin ürünleri ile gerçekleştirdiği “Sıfır Atık Projesi” çerçevesinde “Sıfır Atık Sergisi” oluşturuldu. 14 öğretmen ve 240 öğrencinin görev aldığı Sıfır atık projesinde 150 eser sergilendi.
Gerçekleştirilen etkinliğe Eğirdir Kaymakamı Adem Çelik, Belediye Başkanı Veli Gök ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Necdet Erol katıldı. Sıfır Atık Projesi ile amaçlanan, “Öğrencilere sıfır atık kavramını tanıtmak, öğrencilerin gündelik yaşamlarında atıkları nasıl azaltacakları, daha az tüketecekleri ve farklı şekillerde değerlendirebilecekleri konularda farkındalık oluşturmak” olarak belirtildi.



Başkan Başdeğirmen doğalgaz probleminin çözülmesini sağladı
1
Başkan Yücel Alanya basını ile bir araya geldi
2
Başkan Başdeğirmen: “Amacımız vatandaşımızın su ihtiyacı karşısında çaresiz kalmamak”
4
Tırın çarptığı yaşlı adam yaralandı
5
Isparta’da kuraklığa karşı minik eller semaya kalktı, çocuklar yağmur duası yaptı
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.