46,5169$% 0.01
53,0607€% 0.37
61,6436£% 0.54
6.042,29%1,04
10.007,00%0,38
2756287฿%-1.44211
02:00
Muratpaşa Belediyesi’nde 2019’de seçilen belediye meclis üyeleri, son toplantısını yaptı. Belediye meclis üyeleri pasta keserek vedalaşırken Belediye Başkanı Ümit Uysal, bu 5 yıllık süreçte birlik ve beraberlikle karar mekanizmalarını oluşturduklarını söyleyerek meclis üyelerine teşekkür etti.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan toplantıda Başkan Uysal, pandemi, sel, yangın gibi birçok kötü olayın yaşandığı zorlu bir süreç geçirdiklerini ifade etti. Başkan Uysal, şöyle konuştu:
“Mevcut imkanlarımızı, en adil, en tabana yaygın, en eşit şekilde paylaştırmak için elimizden geleni yaptık. Bu çabayı gösterirken meclisimizde, yüzde 95’lerin üzerinde bir oranla oybirliğiyle kararlarımızı geçirdik, çalıştık. Biz genel olarak Türkiye’de ki siyasi gerginliği ilçemize taşımadık. İlçemizde barış, huzur, empati, dayanışma, kamu yararını önceleyen bir yaklaşımda buluşma, birleşme yeteneğini çok büyük oranda gösterdik. Şehrimizin atmosferine, yoluna, sokağına da bu yansımıştır.”
CHP Grup Sözcüsü Canan Keleş ise “Rant için değil, halk için hizmet üreten ve 3’üncü dönem Muratpaşa Belediye Başkan Adayı olan Sayın Ümit Uysal’a, CHP olarak başarılar diliyoruz” dedi. AK Parti Grup Sözcüsü Özlem Gözaçan ise 31 Mart yerel seçimlerinin tüm partilere hayırlı ve uğurlu olmasını diledi.


Yerde yatan atın görüntüsü korkuttu
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi