46,4836$% 0.03
52,9681€% -0.33
61,4363£% -0.29
6.141,02%-1,94
10.201,00%-1,82
2882457฿%-4.44913
02:00
Muratpaşa Belediyesi’nin Çevreci Komşu Kart projesiyle, Ocak-Haziran döneminde 9 bin 545 litre bitkisel atık yağın geri dönüşümünü sağlandı. Atık yağın geri dönüşümünü sağlayan ilçe sakinleri 181 bin 365 lira kazandı.
Muratpaşa Belediyesinin cam, kağıt, plastik ve metalden oluşan atıklarının kayıpsız geri dönüşümünü sağlayarak hem ülke ekonomisine katkı sağlayan hem doğayı koruyan geri dönüşüm projesi Çevreci Komşu Kart, Nisan 2016’da pilot mahallelerde başladı. Proje başarılı sonuçların ardından kısa sürede ilçe genelinde uygulanmaya başladı. Muratpaşa Belediyesi, 2019’dan itibaren bitkisel atık yağları Çevreci Komşu Kart kapsamında evlerden toplamaya başladı.
Litresi 15 TL
Fındık, mısır, zeytin, ayçiçeği, pamuk ve soya gibi yağlık bitki tohumlarından üretilen yağın litresi için ise 15 lira geri ödeme yapılırken bu yılın 6 aylık döneminde 9 bin 545 litre bitkisel atık yağ evlerden toplandı. Genellikle kızartmalarda kullanılan ve sonrasında pet şişelerde çöpe atılan yağları atmayan ilçe sakinleri ise 181 bin 365 lira kazandı. Para kart özelliğine sahip Çevreci Komşu Kart, Türkiye’nin her noktasında kredi kartı POS cihazı olan tüm iş yerlerinde kullanılabiliyor.


Hafız Mustafa 1864’ün 17’nci mağazası Antalya’da açıldı
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.