46,6284$% 0.12
53,2177€% 0.28
61,7034£% 0.18
6.076,01%0,78
10.016,00%0,19
2767100฿%-2.76634
02:00
Adana’da polis, bir haftada yaptığı çalışmalarla 63 ruhsatsız silah ele geçirdi. Çeşitli suçlardan aranan 312 kişiyi yakaladı.
Adana Emniyet Müdürlüğü, Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerinde 15 – 21 Temmuz tarihleri arasında yaptığı çalışmalarla, 42 ruhsatsız tabanca, 6 kurusıkı tabanca, 15 uzun namlulu ruhsatsız tüfek ve bu silahlara bağlı olarak bin 218 fişek ele geçirdi. Öte yandan yapılan trafik kontrollerinde 8 çalıntı motosiklet, bir çalıntı araç ve bir çalıntı elektrikli bisiklet ele geçirildi. Aynı zamanda 4 iş yerine yasadışı bahis ve kumar nedeniyle yasal işlem yapıldı. Yapılan asayiş uygulamaları sonucunda çeşitli suçlardan aranan 312 kişi yakalanırken bu kişilerden 120’si çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Yüreğir Ziraat Odası Başkanı Doğan: “İlk 6 ayda Çukurova’da su kıtlığı ve kuraklık yaşandı”
1
AOSB Bölge Müdürü Akpınar: “Yenilikçi bir OSB olarak, sinerjiyi önemsiyoruz”
2
55’inci Lise Öğrencileri Araştırma Proje Yarışmaları Adana’da başladı
3
Başkan Yücel Alanya basını ile bir araya geldi
4
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
5
Vali Şahin: “Kaçak yapı ve işgallere izin vermeyeceğiz”
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi