DOLAR

46,6348$% 0.11

EURO

53,0070% -0.15

STERLİN

61,5407£% -0.1

GRAM ALTIN

6.026,40%-0,05

ÇEYREK ALTIN

9.982,00%-0,15

BİTCOİN

2718842฿%-3.9153

İmsak Vakti a 02:00
Antalya AÇIK 30°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Adana Demirspor’un kebap ziyafeti

Süper Lig ekiplerinden Adana Demirsporlu futbolculara kebap ziyafeti verildi.

Kentte uzun yıllardır kebapçılık yapan Yaşar Aydın, Adana Demirspor tesislerine giderek mavi-lacivertli ekibe kebap ziyafeti sundu. Futbolcular, mangal başına geçip kebap pişirdi. Daha sonra teknik ekip ve futbolcular, Aydın’ın kendi tarifi olan Boru Kebabı’nı yedi.

Antrenman sonrası bir araya gelen mavi-lacivertli futbolcular, Adana kebabı ziyafeti çekti.

Yaşar Aydın, “Adana Demirspor’umuz oyunuyla aslında lige güzel başladı. Bazı talihsizlikler sonucu 2 maçı da kaybetti. Futbolcularımıza ve teknik ekibimize güveniyoruz. 3. haftadan itibaren galibiyetlerin gelecek inşallah. Bizlerinde Adanalılar olarak takımı maçlarında asla yalnız bırakmamız gerekiyor” dedi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Bütüncül yaklaşım ve teknoloji ile omurga problemlerine kalıcı çözüm

HIZLI YORUM YAP

Adana Demirspor’un kebap ziyafeti

Süper Lig ekiplerinden Adana Demirsporlu futbolculara kebap ziyafeti verildi.

Kentte uzun yıllardır kebapçılık yapan Yaşar Aydın, Adana Demirspor tesislerine giderek mavi-lacivertli ekibe kebap ziyafeti sundu. Futbolcular, mangal başına geçip kebap pişirdi. Daha sonra teknik ekip ve futbolcular, Aydın’ın kendi tarifi olan Boru Kebabı’nı yedi.

Antrenman sonrası bir araya gelen mavi-lacivertli futbolcular, Adana kebabı ziyafeti çekti.

Yaşar Aydın, “Adana Demirspor’umuz oyunuyla aslında lige güzel başladı. Bazı talihsizlikler sonucu 2 maçı da kaybetti. Futbolcularımıza ve teknik ekibimize güveniyoruz. 3. haftadan itibaren galibiyetlerin gelecek inşallah. Bizlerinde Adanalılar olarak takımı maçlarında asla yalnız bırakmamız gerekiyor” dedi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Bütüncül yaklaşım ve teknoloji ile omurga problemlerine kalıcı çözüm

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.