46,4682$% 0.03
53,2846€% -0.1
61,4175£% -0.19
6.240,45%0,56
10.421,00%-0,36
2972378฿%-0.34133
02:00
Adana’da havaların soğuması ve salgın hastalıkların artmasıyla aktarlara ilgi arttı.
Adana’da soğuk havalardan etkilenip hasta olan ve hastalıktan korunmak isteyen vatandaşlar, doğal ürünlere yöneliyor. Özellikle ıhlamur, ada çayı, zencefil, zerdeçal gibi bitkiler, bağışıklık sistemini güçlendirmek amacıyla sıkça tercih ediliyor.
’Kimyasal ilaçlara bitkisel alternatif’
Adana’da birçok vatandaş, kış mevsiminin gelmesiyle birlikte Seyhan ilçesi Saydam Caddesi’ndeki aktarlarda yoğunluk oluşturuyor. Vatandaşlar, kimyasal ilaçlara alternatif olarak bitkisel çözümleri tercih ediyor.
“Aşırıya kaçmamak önemli”
Aktar dükkanı işleten Can Aydın, Adanalıların kış aylarında genelde atom, ada çayı ve ıhlamuru tercih ettiğini belirterek, “Çoğunlukta vatandaşlar soğuk algınlığı için bizden doğal ürünler alıyor. Zencefil, zerdeçal, çörek otu, tarçın, atom, ada çayı ve ıhlamur bu aralar çok rağbet görüyor. Bunları kullanırken aşırıya kaçmamakta çok önemli” dedi.
Bitkisel ürünler alan Yusuf Aydın isimli vatandaş, “Öksürük ve bronşite iyi geldiği için bitkisel ilaçları aldım” diye konuştu.
Bir başka müşteri Akın Karut ise bağışıklık sistemini bitkisel ürünlerle güçlendirdiğini söyledi.
Tescillenen Silifke Yoğurdu Avrupa yolcusu
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.