46,6264$% 0.12
53,0827€% 0.01
61,6049£% 0.02
6.009,75%-0,32
9.945,00%-0,52
2794727฿%-2.42779
02:00
Adana’nın Saimbeyli ilçesinde ilk kez ilçenin turizm, tarih ve tarım alanlarında kalkınması için çalıştay düzenlendi.
Kaymakamlık ve belediye işbirliğiyle düzenlenen “Saimbeyli Çalıştayı” belediye konferans salonunda gerçekleşti. Kozan Ticaret Odası Başkanı Mustafa Kandemir’in de katılım sağladığı toplantıya, kamu kurumları amirleri, mahalle muhtarları, siyasi parti temsilcileri ve sivil toplum kuruluşları temsilcileri katıldı.
Saimbeyli Belediye Başkanı Mahmut Dal, devlet millet el ele vererek ilçede tarih, ekoturizm ve tarım alanında şehirlerden köylere gençleri dönüşünü hızlandıracak projeler üreteceklerini söyledi.
Kozan Ticaret Odası Başkanı Mustafa Kandemir ise, Kuzey Adana’nın her alanda büyük zenginlikleri olduğunu bunu gelecek nesillere aktaracak projeleri geliştireceklerini ifade etti.






Adana ATÜ, dijital dönüşümünde hız kazandırdı
1
AOSB Bölge Müdürü Akpınar: “Yenilikçi bir OSB olarak, sinerjiyi önemsiyoruz”
2
55’inci Lise Öğrencileri Araştırma Proje Yarışmaları Adana’da başladı
3
Başkan Yücel Alanya basını ile bir araya geldi
4
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
5
Vali Şahin: “Kaçak yapı ve işgallere izin vermeyeceğiz”
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.