DOLAR

46,6304$% 0.12

EURO

53,2021% 0.25

STERLİN

61,6892£% 0.16

GRAM ALTIN

6.068,09%0,64

ÇEYREK ALTIN

10.007,00%0,10

BİTCOİN

฿%

İmsak Vakti a 02:00
Antalya AÇIK 33°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Antalya yeni bir sağlık merkezine daha kavuşuyor

Antalya’da hayırsever Gebizli ailesi tarafından yaptırılan Dudu-Mehmet Gebizli Aile Sağlığı Merkezi ve Dudu-Mehmet Gebizli Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği için protokol imzalandı.

Antalya’da sağlık alanında hayırseverlerin destekleri hız kesmeden devam ediyor. Antalya Valiliği ile hayırseverler Nihat, Halil Taylan, Fatma, Mehmet, Zeliha Gebizli ve Makbule Tuncer arasında Muratpaşa ilçesi Çaybaşı Mahallesi’ne 3 katlı 871 metrekare olarak inşa edilen Dudu-Mehmet Gebizli Aile Sağlığı Merkezi ve Dudu-Mehmet Gebizli Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği için protokol töreni düzenlendi.

2024 yılının ilk protokolü imzalandı

Güçlü sağlık altyapısı ile adından sıkça söz ettiren Antalya’da, 2023 yılında 19 sağlık protokolü yapıldı. 2024 yılının ilk protokolü ise İl Sağlık Müdürlüğünde Vali Hulusi Şahin, İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Evren Ekingen ve hayırseverler tarafından imzalandı.

İmzalanan protokolle Muratpaşa ilçesinde hizmet verecek olan Dudu-Mehmet Gebizli Aile Sağlığı Merkezi ve Dudu-Mehmet Gebizli Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği, çalışmaların tamamlanmasının ardından İl Sağlık Müdürlüğüne devredilecek.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Alanya’da vinçten kopan parça inşaat işçisini yaraladı

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.