46,6284$% 0.12
53,2933€% 0.42
61,7176£% 0.21
6.085,93%0,94
10.072,00%0,75
2794440฿%1.22864
02:00
Antalya’da hayırsever Gebizli ailesi tarafından yaptırılan Dudu-Mehmet Gebizli Aile Sağlığı Merkezi ve Dudu-Mehmet Gebizli Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği için protokol imzalandı.
Antalya’da sağlık alanında hayırseverlerin destekleri hız kesmeden devam ediyor. Antalya Valiliği ile hayırseverler Nihat, Halil Taylan, Fatma, Mehmet, Zeliha Gebizli ve Makbule Tuncer arasında Muratpaşa ilçesi Çaybaşı Mahallesi’ne 3 katlı 871 metrekare olarak inşa edilen Dudu-Mehmet Gebizli Aile Sağlığı Merkezi ve Dudu-Mehmet Gebizli Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği için protokol töreni düzenlendi.
2024 yılının ilk protokolü imzalandı
Güçlü sağlık altyapısı ile adından sıkça söz ettiren Antalya’da, 2023 yılında 19 sağlık protokolü yapıldı. 2024 yılının ilk protokolü ise İl Sağlık Müdürlüğünde Vali Hulusi Şahin, İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Evren Ekingen ve hayırseverler tarafından imzalandı.
İmzalanan protokolle Muratpaşa ilçesinde hizmet verecek olan Dudu-Mehmet Gebizli Aile Sağlığı Merkezi ve Dudu-Mehmet Gebizli Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği, çalışmaların tamamlanmasının ardından İl Sağlık Müdürlüğüne devredilecek.


Alanya’da vinçten kopan parça inşaat işçisini yaraladı
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi