46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
2796510฿%-0.12623
02:00
Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü su kaynaklarının korunması ve vatandaşların susuz kalmaması için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda Antalya’nın önemli içme suyu kaynaklarından Duraliler’de su seviyelerinde yaşanan değişime karşı ASAT ekipleri harekete geçti. 6 yeni kuyu açıldı, 45 kuyu rehabilite edildi.
Antalya’nın su ihtiyacını karşılayan en önemli bölgelerden biri olan Duraliler’de, ASAT’ın düzenli ölçüm verilerine göre son bir yılda bazı noktalarda yeraltısuyu seviyelerinde azalma yaşandı. Ancak bu durum karşısında ASAT ekipleri vatandaşın su ihtiyacını güvence altına almak için adımlar attı. Yapılan çalışmalar kapsamında bölgede 6 yeni içme suyu sondaj kuyusu açıldı, 45 mevcut kuyu rehabilite edilerek güçlendirildi.
ASAT yetkilileri, “Antalya’nın her bir damla suyunu önemsiyoruz. Tüm kaynaklarımızı korumak ve sürdürülebilir şekilde yönetmek için gece gündüz çalışıyoruz” açıklamasında bulundu. Ayrıca vatandaşların bilinçli su kullanımı konusunda bilgilendirilmesi için yeni çalışmaların da yakında hayata geçirileceği bildirildi.





Antalya tarımında kayıtlı istihdama yeni model hazırlığı
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.