46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
2813976฿%0.56706
02:00
Antalya Bucak Kültür Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği Bucaklılar ve dostlarını düzenledikleri etkinlikte bir araya getirdi. Dernek üyeleri birincisini Mart ayında gerçekleştirdikleri “Dostluk Buluşması” etkinliğinin ikincisini cumartesi akşamı Muratpaşa Belediyesi ASSİM Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi’nde yaptılar.
Bucaklı mahalli sanatçılar Mehmet Şencan, Cafer Kaplan gecede sazları ve sözleriyle geceye renk katarken sanatçılar hem Burdur’a hem de Anadolu’nun çeşitli yörelerine ait ezgileri seslendirdiler.
Dostluk Buluşmasına Bucaklılar dışında hemşehrim dernekleri başkanları da katıldı. Selamlama konuşması yapan Dernek Başkanı Enver Yiğit Dostluk Buluşmalarına belirli periyotlar halinde devam edeceklerini belirterek, “Davete katılan hemşeri derneği başkanlarımıza , değerli hemşerilerimize ayrıca gecenin hazırlanmasında emeği geçen yönetim kurulu üyelerimize teşekkür ediyorum” dedi. Geceye katılan sanatçılara günün anısına plaket takdim edildi.


Antalyasporlu Sena, Avrupa ikincisi
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.