DOLAR

46,5071$% 0.05

EURO

52,9165% -0.09

STERLİN

61,4348£% -0.01

GRAM ALTIN

6.080,22%-1,02

ÇEYREK ALTIN

10.103,00%-1,03

BİTCOİN

2926775฿%-0.61201

İmsak Vakti a 02:00
Antalya AÇIK 28°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Erkan Sözeri: “Bu galibiyet bizim için harika oldu”

Şanlıurfaspor Teknik Direktörü Erkan Sözeri, “Deplasmanda alınan bu dört gollü galibiyet bizim için çok güzel oldu, harika oldu” dedi.

Trendyol 1. Lig’in 9. haftasında deplasmanda Adanaspor’u 4-1 mağlup eden Şanlıurfaspor’da Teknik Direktör Erkan Sözeri, maç sonu basın toplantısında konuştu. Sözeri, oyuncularını tebrik ederek şunları söyledi:

“Oyuncularıma çok teşekkür ediyorum. Hiç disiplini bozmadılar. Oyun disiplinden kopmadılar. Oyuncularım gerçekten güzel savaş veriyorlar. Maç bizim için çok kıymetliydi. Deplasmanda ilk üç puanımızı aldık. Bu maçta elimize geçen fırsatları değerlendirdik. Deplasmanda alınan bu dört gollü galibiyet bizim için çok güzel oldu, harika oldu. Ayaklarına, yüreklerine sağlık, kalbiyle oynayan oyuncularımı tekrar çok tebrik ediyorum, gurur duyuyorum onlarla.”

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Kemal Kılıç: “Deplasmanda gol atmamış takımdan 4 gol yedik”

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.