46,4906$% 0.03
52,9588€% -0.03
61,4521£% -0.01
6.110,85%-0,52
10.153,00%-0,54
2928865฿%-1.55862
02:00
HATAY (İHA) – Hava sıcaklığının 40 dereceyi bulduğu Hatay’ın Arsuz ilçesinde sıcaktan bunalan vatandaşlar, Akdeniz’e girerek serinlemeye çalıştılar. Yağışlı havanın ardından güneşin yüzünü göstermesiyle vatandaşlar, deniz sezonunu açtılar.
Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nün sıcak hava uyarısı yaptığı Hatay’da gün içerisinde hava sıcaklığı 40 dereceyi buldu. Afrika sıcaklarının etkisini hissettirdiği Arsuz ilçesinde sıcaktan bunalan vatandaşlar, Akdeniz’in serin sularında serinlediler. Vatandaşlar, suyun keyfini çıkarırken bir yandan da güneşin altında bronzlaşma imkanı buldular. Hava sıcaklığının hafta sonuna kadar etkisini hissettirmesi bekleniyor.
Sıcaklardan bunalarak 100 kilometre mesafeden Arsuz sahiline gelen 45 yaşındaki Nuri Akar, “Hava ısınınca bizde mecburen denize geldik, serinlemeye çalışıyoruz hava çok güzel. Evcil hayvanım da bunaldı ama yüzmeyi sevmiyor korkuyor” ifadelerini kullandı.




Kovboy bıçakçının ünlü aktörleri aratmayan reklam filmi ilgi odağı oldu
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.