46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
2805153฿%0.10197
02:00
Kemer Belediyesi Hayvan Barındırma Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi, mama üretim tesisi sayesinde artık kendi mamasını üreterek sokak hayvanlarına daha kapsamlı destek sağlıyor. Belediye ekipleri, Ocak ayında 251 hayvanı kısırlaştırırken, 13 köpek ve 21 kediye yuva buldu.
Kemer Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü’nden yapılan açıklamaya göre, Ocak ayı boyunca 6 dişi, 8 erkek köpek ve 68 dişi, 169 erkek kedi olmak üzere toplam 251 hayvanın kısırlaştırma işlemi gerçekleştirildi. Aynı dönemde 14 köpek ve 237 kediye kuduz aşısı yapıldı.
Sahiplendirme çalışmalarına da hız veren merkez, 13 köpek ve 21 kediyi yeni yuvalarına kavuşturdu. Ayrıca 387 hayvanın tedavi edildiği belirtildi.
Barınakta bulunan hayvan sayısının arttığına dikkat çekilen açıklamada, başıboş halde bulunan 25 köpeğin barınağa getirildiği, ayrıca 14 köpek ve 35 kedinin barınağa bırakıldığı ifade edildi. Ocak ayı boyunca sokak hayvanlarıyla ilgili 527 ihbar telefonu alındığı da açıklandı.




Kabul edilmedikleri yarışmaya son anda girerek dünya 12’incisi oldular
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.