46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
2804601฿%0.17508
02:00
Mersin’de, gençlerin ve gönüllülerin katılımıyla orman temizliği yapıldı. ’Ormanlar için el ele veriyoruz’ sloganıyla Emirler Mahallesi İnsu mevkindeki 20 hektarlık alanda yaklaşık 750 kişinin katılımıyla gerçekleşen temizlikte torbalarca çöp toplandı.
’Orman Benim’ kampanyası çerçevesinde Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Tarım ve Orman Bakanlığı arasında yapılan protokol kapsamında ’ormanlar için el ele veriyoruz’ sloganıyla Mersin’de gençlerin ve gönüllülerin katılımıyla Yenişehir ilçesine Emirler Mahallesi’ndeki ormanlık alanda temizlik yapıldı.
Etkinlik, Vali Yardımcısı Ahmet Gazi Kaya’nın ’temizliğin ve doğayı korumanın önemi’ temalı açılış konuşmasıyla başladı. Orman Bölge Müdürü Rifat Ataş ile Gençlik ve Spor İl Müdürü Göksun Öz’ün de yer aldığı etkinlikte, İnsu mevkindeki 20 hektarlık alanda yaklaşık 750 kişinin katılımıyla temizlik yapıldı. Etkinliğin yapıldığı alandan torbalarca çöp toplandı.



Mersin’de ’Geleneksel Pilav ve Piknik Etkinliği’ düzenlendi
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.