46,4626$% 0.04
53,1458€% -0.31
61,5873£% 0.1
6.247,04%0,67
10.364,00%-0,91
3003848฿%0.92912
02:00
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal’ın öncülüğünde başlatılan ‘Sağlıklı Muratpaşa Hareketi’ projesi bünyesinde, bir yıl içinde 5 bin 167 ilçe sakini beslenme alışkanlıklarını değiştirmek diyetisyenlerle görüştü.
Muratpaşa’da spor eğitmenleri, spor salonları, spor okulları ve diyetisyenleriyle Türkiye’nin en geniş katılımlı sağlıklı yaşam projesi olan ‘Sağlıklı Muratpaşa Hareketi’ devam ediyor. Muratpaşa Belediyesi’nin 2020 yılında covid-19 pandemi sürecinde başlattığı proje kapsamında diyetisyenler Muratpaşa’nın mahallelerinde ilçe sakinleriyle yıl boyunca bir araya geldi. Muratpaşa’nın 55 mahallesinde bir yıl içinde 1132 saha çalışması gerçekleştirilirken toplam görüşülen kişi sayısı 5 bin 167’ye ulaştı. Görüşmelerde kişilerin beslenme alışkanlıkları dinlendi, uzak durulması gereken yiyecekler, sağlıklı kilo verme yöntemleri, dengeli beslenme ve bağışıklık sistemiyle ilgili bilgiler verilirken kişiye özel diyet listeleri de oluşturuldu.
Sahil Güvenlik’ten gemi ve teknelere denetim
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.