46,6277$% 0.12
53,1537€% 0.16
61,6311£% 0.06
6.107,28%1,29
10.112,00%1,15
2782928฿%0.78447
02:00
Osmaniye’de kış aylarında yiyecek bulmakta zorlanan sokak hayvanları için doğaya yem bırakıldı.
Osmaniye Mutlu Kuyruklar Derneği üyeleri, sokak hayvanları için kentteki mesire ve ormanlık alanlara yem bıraktı. Dernek üyeleri kış aylarında hayvanların mağdur olmaması için bu çalışmaların periyodik sürdürüleceğini söyledi. Soğuk havaların gelmesiyle mesire alanlarının boşaldığını ve burada yaşayan canları beslemek için geldiklerini söyleyen dernek üyesi Seda Ermiş, “Kırmıtlı kuş cennetindeyiz. Buraya geldik bu köpekleri ziyaret ettik. Onlarla ilgilendik, sağlıkları yerinde mi onlara dikkat ettik. Birkaç sıkıntılı hayvanımız var onlarla ilgileneceğiz ve genel bir besleme yaptık. Özellikle kış aylarında periyodik besleme oldukça önemli. Biz dernek olarak buna önem veriyoruz. Bunu belli aralıklarla yapmaya, elimizden geldikçe bu hayvanlara sahip olmaya, hayatlarını kolaylaştırmaya çalışıyoruz” dedi.







Osmaniye’de tarihi köy enstitüsünde çıkan yangın söndürüldü
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.