46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
2823511฿%0.77807
02:00
Manavgat Belediye Başkanı Dr. Niyazi Nefi Kara, yol kenarında bulduğu cüzdanı sahibine teslim eden Manavgat Belediyesi çalışanı Abdullah Tunç’u makamında ağırlayarak ödüllendirdi.
Manavgat Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’nde görevli Abdullah Tunç, Side bölgesinde rutin temizliğini yaparken Ahmet Arda Aydın’ın düşürdüğü ve içinde yüklü miktarda nakit olan cüzdanı buldu. Tunç, bulduğu cüzdanı Side Mahallesi Muhtarı Osman Tüter’e teslim ederek sahibine ulaşmasına vesile oldu.
“Böyle bir personelimiz olduğu için gurur duyuyoruz”
Manavgat Belediye Başkanı Dr. Niyazi Nefi Kara, Abdullah Tunç’un sergilediği bu örnek davranışın, hem kişisel dürüstlük hem de toplumsal sorumluluk açısından büyük önem taşıdığını belirtti. Kara, Tunç’un bu erdemli hareketini ödüllendirmek amacıyla kendisine bir altın hediye etti. Başkan Kara, “Bizim için örnek bir davranış. Böyle bir personelimiz olduğu için gurur duyuyoruz. Hedefimiz herkesin dürüst, namuslu yaşaması; kimsenin, kimsenin cebinde gözünün olmaması. Bu davranışı için kendisine teşekkür ediyoruz ve kendisini ödüllendirmek istiyoruz” ifadelerini kullandı.
Makam odasına haciz gelen belediye başkanı plastik sandalye ve masada görevine devam ediyor
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Manavgat Belediye Başkanı Dr. Niyazi Nefi Kara, yol kenarında bulduğu cüzdanı sahibine teslim eden Manavgat Belediyesi çalışanı Abdullah Tunç’u makamında ağırlayarak ödüllendirdi.
Manavgat Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’nde görevli Abdullah Tunç, Side bölgesinde rutin temizliğini yaparken Ahmet Arda Aydın’ın düşürdüğü ve içinde yüklü miktarda nakit olan cüzdanı buldu. Tunç, bulduğu cüzdanı Side Mahallesi Muhtarı Osman Tüter’e teslim ederek sahibine ulaşmasına vesile oldu.
“Böyle bir personelimiz olduğu için gurur duyuyoruz”
Manavgat Belediye Başkanı Dr. Niyazi Nefi Kara, Abdullah Tunç’un sergilediği bu örnek davranışın, hem kişisel dürüstlük hem de toplumsal sorumluluk açısından büyük önem taşıdığını belirtti. Kara, Tunç’un bu erdemli hareketini ödüllendirmek amacıyla kendisine bir altın hediye etti. Başkan Kara, “Bizim için örnek bir davranış. Böyle bir personelimiz olduğu için gurur duyuyoruz. Hedefimiz herkesin dürüst, namuslu yaşaması; kimsenin, kimsenin cebinde gözünün olmaması. Bu davranışı için kendisine teşekkür ediyoruz ve kendisini ödüllendirmek istiyoruz” ifadelerini kullandı.
Makam odasına haciz gelen belediye başkanı plastik sandalye ve masada görevine devam ediyor
1
AOSB Bölge Müdürü Akpınar: “Yenilikçi bir OSB olarak, sinerjiyi önemsiyoruz”
2
55’inci Lise Öğrencileri Araştırma Proje Yarışmaları Adana’da başladı
3
Başkan Yücel Alanya basını ile bir araya geldi
4
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
5
Vali Şahin: “Kaçak yapı ve işgallere izin vermeyeceğiz”
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.