46,4652$% 0.04
53,1642€% -0.27
61,6105£% 0.15
6.258,43%0,85
10.382,00%-0,74
3010718฿%1.01642
02:00
Tarsus Belediyesince ’Bisikletini AL-GEL’ sloganıyla düzenlenen etkinlikte yüzlerce kişi pedal çevirdi.
Tarsus Belediyesi tarafından Çevre Günü’nü kutlamak ve daha temiz bir çevre için farkındalık oluşturmak amacıyla düzenlenen etkinlik yoğun katılımla gerçekleşti. Birçok bisiklet grubunun da katılım sağladığı, çevre temizliğine dikkat çekilen etkinlik renkli görüntülere sahne oldu. Bisiklet etkinliğinin ardından Şelale’de çevre temizliği yapıldı. Temizlik sonrası katılımcılara kentin ünlü limon dondurması ikram edildi.
“Çocuklarımıza iyi bir gelecek bırakmak istiyorum”
Yeşil bir Tarsus için mücadele edeceğini belirten Belediye Başkanı Ali Boltaç, çocuklara iyi bir gelecek bırakmak istediğini ifade etti. Bu nedenle farkındalık oluşturmak istediklerini dile getiren Boltaç, “Çevremizi temiz tutacak ve gelecek nesillere güzel bir çevre bırakacağız. İklim krizi sorunumuz da var. Bu anlamda bisikleti teşvik etmek istiyoruz. Sağolsunlar, bisiklet toplulukları da bugün bize destek verdiler. Bu dayanışma ve kaynaşma olduğu müddetçe güzel günler bizi bekliyor” dedi.



Çocuklar, atıkların sınıflandırılması ve ayrıştırılmasını yerinde inceledi
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.