DOLAR

46,4836$% 0.03

EURO

52,9681% -0.33

STERLİN

61,4363£% -0.29

GRAM ALTIN

6.141,02%-1,94

ÇEYREK ALTIN

10.201,00%-1,82

BİTCOİN

2882457฿%-4.44913

İmsak Vakti a 02:00
Antalya AÇIK 35°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Vatandaşlar bağışta bulunarak hastaneye katkı sağlıyor

Süleyman Demirel Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Ek Hizmet Binası için hayırsever vatandaşlar bağışta bulunarak hastaneye katkı sunuyor.

Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen’in başkanlığını yaptığı Isparta Kent Hizmetlerini Geliştirme Derneği vasıtasıyla yapımına başlanan Süleyman Demirel Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Ek Hizmet Binası için hayırsever vatandaşlar bağışta bulunarak hastaneye katkı sunuyor. İçerisinde acil müdahale, ameliyathane ve yoğun bakım ünitelerinin yer alacağı ek hizmet binası için bölgede hafriyat alımına başlanırken, hastane yapımının başladığının kamuoyuna yansımasının ardından İl Özel İdaresinden emekli Şerif Ali Çağlar, Isparta Belediye Başkanı ve Isparta Kent Hizmetlerini Geliştirme Derneği Başkanı Şükrü Başdeğirmen’i ziyaret ederek 2 bin lira maddi destekte bulunmak istediğini söyledi. Şerif Ali Çağlar, ek bina yapımıyla ilgili haberleri takip ettiğini ve maddi yardımda bulunmak istediğini söyleyerek, “Özel İdareden emekliyim, emekli maaşımdan hastane yapımı için katkıda bulunmak istedim. Kurban Bayramı’ndan sonra da yine yardımda bulunmak istiyorum. Sizlerin öncülüğünde yapılan bu hizmet binasından dolayı çok memnun oldum. Allah razı olsun, başımızdan eksik etmesin. Elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağız” dedi.

Gösterdiği hassasiyetten dolayı Şerif Ali Çağlar’a teşekkür eden Isparta Belediye Başkanı ve Isparta Kent Hizmetlerini Geliştirme Derneği Başkanı Şükrü Başdeğirmen de, “Allah razı olsun, sizin gibi duyarlı vatandaşlarımız olduğu sürece Isparta’mıza çok daha güzel işler yaparız. Bu davranışınız, yakınlığınız bizlere çok daha fazla şevk veriyor, çalışma isteğimizi artırıyor. Çok mutlu oldum. Rabbim hepimize yapmış olduğumuz bu iyilikten dolayı sevabını nail eylesin. Hastalarımızda yapılan hastanede en iyi şekilde tedavi olduktan sonra da sağlıklarına kavuşsunlar. Bu güzel düşüncenizden dolayı sizlere teşekkür ediyorum” görüşlerinde bulundu.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Başkan Başdeğirmen: “Gül ve lavantayı çok farklı şekilde tanıtacağız”

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.