DOLAR

46,4673$% 0.04

EURO

53,2825% -0.05

STERLİN

61,4653£% -0.09

GRAM ALTIN

6.265,42%0,97

ÇEYREK ALTIN

10.403,00%-0,54

BİTCOİN

2979160฿%0.35963

İmsak Vakti a 02:00
Antalya AÇIK 30°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • Akdeniz Yasam
  • Asayiş
  • Yıllar önce kaybettiği telefonu geri gelmeyen turist, bulduğu telefona sahibine teslim etti

Yıllar önce kaybettiği telefonu geri gelmeyen turist, bulduğu telefona sahibine teslim etti

Antalya’nın Serik ilçesinde Moldovya uyruklu turist tatil için geldiği Boğazkent turizm merkezinde bulduğu cep telefonunu sahibine teslim etti. Geçmiş yıllarda kendi cep telefonunu kaybettiğini anlatan Vlad Istrati, ” Zamanında ben de cep telefonumu kaybetmiştim getiren olmamıştı. Bu yüzden bulduğum telefonu sahibine ulaştırmak istedim” dedi.

Boğazkent turizm merkezinde yaşanan olayda Cep telefonu sahibi Ümmü Karaca, ailesiyle birlikte mola verdiği yerde cep telefonunu unuttu. Cep telefonunu bulan Vlad Istrati telefondaki sosyal medya hesaplarından Ümmü Karaca’nın arkadaşlarına mesaj yazarak telefonun kendisinde olduğunu anlattı otelin ismi ve adresini bıraktı. Ümmü Karaca ise bölgede görev yapan zabıta görevlilerin yardımıyla gittiği adreste cep telefonunu teslim aldı ve teşekkür etti.

Ümmü Karaca, “Telefonumu mola verdiğim yerde bırakmışım. Sağ olsun turist arkadaş beni telefonumdan aradı. Bende geldim ve telefonumu aldım. Çok teşekkür ederim” dedi.

Bulduğu cep telefonu teslim eden Vlad Istrati, “Zamanımda ben de cep telefonumu kaybetmiştim ama getiren olmamıştı. O yüzden bulduğum telefonu sahibine teslim etmeyi düşündüm” diye konuştu.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Mersin’de kaçak tütün ve makaron operasyonu: 4 gözaltı

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.