46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
2811513฿%1.04713
02:00
Tarsus Belediyesi, Kulak Mahallesi’nde 30 yıldır kapalı olan yolu açtı. Tarsus Plajına bağlantısı olan 5 kilometrelik yol yapıldı, çiftçilerin yol sorunu çözüldü.
Tarsus Belediye Başkanı Ali Boltaç’ın talimatıyla harekete geçen Muhtarlık İşleri Müdürlüğü ekipleri, bölgede yaşayan üreticilerin arazilerine daha kolay ulaşım sağlaması için yol açma çalışması gerçekleştirdi. Çalışma sayesinde, arazilere giden yolun mesafesi kısaltılarak çiftçilerin işleri kolaylaştırıldı.
Kulak Mahallesi Muhtarı Mustafa Ercan, Başkan Boltaç’a teşekkürlerini ileterek, mahalle sakinleri ve çiftçiler adına memnuniyetini dile getirdi. Ercan, “Yaklaşık 30 yıldır kapalı olan kadastral yolumuz bitmiş haldeydi. Belediyemize müracaatımızı yaptık, 5 kilometrelik yolumuzu aktif hale getirdik. Ağır vasıtalar asfalt yolumuzu tahrip etmemek için bu yolu kullanacaklar” dedi.
Para dolu cüzdanı sahibine ulaştıran belediye çalışanına Başkan Kara’dan ödül
1
AOSB Bölge Müdürü Akpınar: “Yenilikçi bir OSB olarak, sinerjiyi önemsiyoruz”
2
55’inci Lise Öğrencileri Araştırma Proje Yarışmaları Adana’da başladı
3
Başkan Yücel Alanya basını ile bir araya geldi
4
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
5
Vali Şahin: “Kaçak yapı ve işgallere izin vermeyeceğiz”
Adana’da trafik denetimlerinde 547 bin TL ceza kesildi
Kahramanmaraş’ta trafik kazası: 4 yaralı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Hatay’da orman yangını büyümeden kontrol altına alındı
Ulaşılamayan otel çalışanı evinde ölü bulundu
Kazada hayatını kaybeden AK Parti eski ilçe başkanı toprağa verildi
KOAH’ta erken tanı hayat kurtarıyor
Böyle futbol turnuvası görülmedi: Maçı tepelerden izlediler
8 yaşındaki Asel’den “Saçım Saçın Olsun” projesine destek
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Kliniği ilk asistan mezunlarını verdi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.